Nominalni stil u jeziku reklame u Italiji

Bojičić, Gordana (2011) Nominalni stil u jeziku reklame u Italiji. In: 1st International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL’11), 5-7 May 2011, Sarajevo.

[img]
Preview
Text
FLTAL 2011 Proceedıngs Book_1_p508-p512.pdf

*- Download (436kB) | Preview

Abstract

M. Garavelli (1971:2003) definińe nominalni stil kao sintaktiĦku jedinicu koja u osnovi ima „una frase in cui la funzione predicativa è affidata a una forma della classe morfologica dei nomi‖. U italijanskom jeziku uopńte, nominalni stil je toliko rasprostranjen da je postepeno izgubio sopstvenu stilsku moĤ. Razlog za njegovu tako veliku upotrebu moņe biti taj ńto se imenske reĦenice smatraju idealnim sredstvom koje moņe odgovoriti zahtjevu jeziĦke ekonomiĦnosti, posebno u nekim kanalima prenońenja (prije svega usmenom, ali i pisanom: u jeziku novina pa i samoj reklami). U radu Ĥemo prenijeti klasifikaciju razliĦitih vrsta nominalnog stila u zavisnosti od pozicije u kojoj se nalaze subjekat i predikat i ograniĦiti se na primjere u jeziku televizijske i novinske reklame.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: italijanski jezik, jezik reklame, nominalni stil
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Users 3 not found.
Date Deposited: 01 Feb 2012 10:55
Last Modified: 02 Mar 2012 13:49
URI: http://eprints.ibu.edu.ba/id/eprint/77

Actions (login required)

View Item View Item